PL

Anna Borkowska jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Swoją pracę dzieli na twórczość artystyczną i projektową. Specjalizuje się w projektach, które określają całościowe, wizualne oraz brandingowe rozwiązania dla firm, instytucji i miast. Wykorzystuje i rozwija możliwości projektowe i artystyczne na rynkach międzynarodowych.

OSIĄGNIĘCIA 2013-2016:

  • I miejsce w konkursie Kraków Airport Design na opracowanie logotypu i motywów graficznych nowego terminalu. Projekt realizacyjny. (2015).
  • 2014, 2015 – The Wildlife Artist of the Year, London, The Mall Galleries.
  • 2015 –  Shanghai Botanical Garden – Indywidualna wystawa prac.
  • 2013-2016 – Zamek Książ (podczas Święta Kwiatów i Sztuki, kilkadziesiąt tysięcy zwiedzających).
  • 2016 – udział w światowym konkursie Lexus Award 2016.
  • 2016 – udział w wystawie w Genk.
  • 2016 – indywidualna wystawa w sercu Wiednia, w zabytkowym Kino Metro Kulturhaus.
  • identyfikacje wizualne, budowanie marki, projektowanie małej architektury dla biznesu i instytucji publicznych.
  • działalność charytatywna Art for Survival – David Shephard Wildlife Foundationstrona fundacji

KLIENCI m.in.: Dr Irena Eris Hotele Spa, Tchibo Warszawa, Vattenfall Polska, CEZ Polska, Salus International, Kraków Airport

W MEDIACH:

REFERENCJE:

prof. Stanisław Tabisz, Rektor Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie – I NAGRODA KRAKÓW AIRPORT DESIGN
“Projekt Anny Borkowskiej systemowo podejmuje temat konkursu, poprzez próbę zróżnicowania motywu dla powierzchni o różnym charakterze, oferując interaktywne rozwiązania oraz wskazując różne ścieżki jakimi projekt ów może się rozwijać. Projekt ten, również najtrafniej wpisuje się w surowy charakter architektury terminalu, równocześnie nawiązując do CI portu oraz motywów związanych z Krakowem i Małopolską. Projekt wykazuje cechy profesjonalnego warsztatu w odniesieniu do identyfikacji przestrzennej, z uwzględnieniem elementów, które w zależności od konfiguracji przybierają różne znaczenie.”

Włodzimierz Żak, Burmistrz Miasta Myszków – OPRACOWANIE STRATEGII PROMOCJI I WIZUALIZACJI MIASTA.

Miasto Myszków zaplanowało opracowanie nowoczesnej i spójnej strategii promocji, wizerunku i systemu wizualnego. Ze względu na doświadczenie i osiągnięcia w projektowaniu zadania te zostały powierzone Pani Annie Borkowskiej. Rzetelna realizacja umowy pozwoliła na wykonanie wszystkich zamierzonych projektów, dzięki którym Miasto Myszków osiągnęło spójność wizerunkową. W naszym regionie odznaczamy się wyjątkowym, nowoczesnym designem, który wytycza nam dalsze kierunki działań marketingowych. Po wdrożeniu założeń strategii promocji i systemu wizualnego jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani końcowym efektem pracy Anny Borkowskiej, której opracowania z pewnością przyczyniły się do dalszego rozwoju Miasta Myszkowa i zmian wprowadzonych w przestrzeni publicznej.